Saturday, October 28, 2023

Q & A Maharaj Charan Singh Ji - Volume 5

Q & A Maharaj Charan Singh Ji - Volume  5 @ Youtube No 1

QA= No 2= ( 1 Minutes, 00 Seconds)
Find all the available candy probably you have bought. I did not remind you that concluding day of the avatar falls on the seventh when on the conclusion basad will be served to them in the evening at five o'clock. Of course, all of you'll be invited there. And let me hope you have booked your seats accordingly.

You can ask any question if you want tomaster, in spite of the fact that you're so busy right now. You took time out to walk through the lunchroom and it was wonderful to see you up close. We'd like to thank you very much. Pardon? You walked through the lunchroom today and [00:01:00] made us very, very happy. Thank you very much. I wanted to see if you are still being served.
  1. សូមប្រមូលទាន ដែល ញាតិញោមមាន ឬ ដែល ញាតិញោមបានទិញមកទុក អាត្មាមិនចង់រំលឹកម្តងទៀតទេ ថា កម្មវិធី​ធម៍ទេសនាសុទ្ធសាងនឹងបន្តដល់ម៉ោង ៧ យប់  គណកម្មាធិការវត្តនឹងបន្តជួយបំរើញាតិញោម លើរឿង បាយទឹក ដល់ម៉ោង ៥ ល្ងាច  អាត្មាសង្ឈឹមថា ញាតិញោមនឹង មករកកៅអីអង្គុយទាំងអស់គ្នា 
  2. ញាតិញោមអាចសួរសំណួរមកបាន បើទោះបីជា ញាតិញោមកំពុងជាប់រវល់ខ្លាំងក្តី  ញាតិញោមអាចចំណាយពេលដើរ កាត់តាម ផ្ទះបាយ យើងរីករាយនឹងបំរើញាតិញោម ។ ពួកយើង  សូមថ្លែងអំណរគុណណាស់ ព្រះគ្រូ សូមទោស ញោមចង់ថា​ម៉េច?  ថ្ងៃនេះ ពួកយើងឃើញព្រះគ្រូ និមន្តកាត់តាមផ្ទះបាយ ពួកយើងពិតជារីករាយខ្លាំងណាស់ បានជួបឃើញ ព្រះគ្រូ  អូ អត្មាអរគុណណាស់ អាត្មាទៅមើលថា តើនូវមានការ បន្ត បំរើបាយទឹកដល់ញាតិញោមដែរឬទេ?
QA= No 3 = ( 2 Minutes, 30 Seconds)

Yes, please. I'm asking this question on behalf of, uh, TGI. In our group, he says, you have told us in the books that we should concentrate at and do ask Simran at the third eye, and at Ang you very often point to the third eye. Now you also say, That we should just close our eyes and be there in the darkness and repeat our simran there.

And he would like to know which of the two is correct. Sister? Both are correct. There's no particular spot, which I can point out that this is a place where Third Eye has to open. Third, I mean the faculty to see within. So we should keep our, we should not try to find any particular [00:01:00] spot in the darkness and try to concentrate that particular spot that is wrong.

It'll strain our eyes. We should just keep our attention in the darkness here and go on doing several along with the arm, if possible. Automatically we will come where we have to come. Concentration automatically will be there where it should be before the faculty to see will open. And you can call it third I, whatever name you want to give it.

Third I, the word is used from that point of view because two I see outside and that faculty sees within, so we call it third eye. There's no eye like these eyes there. Anything we see that light within that is third eye. So there's no particular spot which you have to find or which you have to locate [00:02:00] in order to concentrate there.

You just keep your attention in the darkness here and go on doing your same. Automatically you will come where you should be. When the cons consultation is complete, automatically you will start seeing within. The flashes will be there, the light will be there. It'll start becoming brighter and brighter, and that is opening of the third eye.
Thank you, Maji.
  1. ព្រះគ្រូ ខ្ញុំកូណា មានសំណួរ ដែលអ្នកមកជាមួយគ្នាក្នុងក្រុម ពឹង ខ្ញុំកូណា ឲ្យជួយសួរសំណួនេះ  គាត់ថា ព្រះគ្រូ បានចែងក្នុងសៀវភៅថា យើងគួរតែ ប្រមូលអារម្មណ៍ មកផ្តុំនៅ ភ្នែកកណ្តាល និង ធ្វើការទន្ទេញធម៍ ភាវនាធម៍នៅកន្លែងហ្នឹង ហើយថា ព្រះគ្រូតែងតែចង្អុលនៅ ភ្នែកកណ្តាលប្រាប់ផង តែពេលនេះ ព្រះគ្រូ ទូលថា ឲ្យយើង បិទភ្នែក បិទបន្ទប់ឲ្យងងឹតឈឹង និងទន្ទេញព្រះធម៍នៅក្នុងកន្លែងហ្នឹងទៅ ឥលូវនេះ ពួកយើងចង់ដឹងថា ចំណោម ២ វិធីនេះ វិធីណាមួយ ត្រឹមត្រូវ?
  2. ញោមស្រី  ទាំង ២ វិធីនេះ គឺសុទ្ធតែ ត្រឹមត្រូវដូចគ្នា  វា់អត់មាន កន្លែងណាមួយដែល អាត្មាអាចបញ្ចាក់ឲ្យពិតប្រាកដជាក់ស្តែងបានឡើយ។ ភ្នែកទី ៣ ដាច់ខាតត្រូវតែ បើក អាត្មាភាពមានន័យ សំដៅថា ភ្នែកទី ៣ សម្រាប់មើលនៅខាងក្នុងខ្លួន។ ដូច្នេះ ត្រូវតែ រក្សាបែបនេះ ព្រោះយើងមិនត្រូវព្យាយាម  រកកន្លែងណាមួយដែលជាកន្លែងងងឹតបានទេ យើងក៍មិនអាច ផ្ចង់អារម្មណ៍កន្លែងងងឹតនោះបានដែរ ធ្វើបែបនេះជារឿង ខុសឆ្គង។ 
  3. ភ្នែកមនុស្សមានលក្ខណៈចំលែក តែយើងដាច់ខាតត្រូវតែប្រមូលអារម្មណ៍ផ្ងង់នូវភ្នែកកណ្តាល ដោយប្រើម្រាមដៃយើងជួយបិទភ្នែកដើម្បីឲ្យវាងងឹត  ធ្វើបែបនេះ ជាស្វ័យប្រវត្តិគឺ យើងនឹងរកឃើញកន្លែងងងឹតនោះ រួចយើងប្រមូលអារម្មណ៍ ផ្ចង់ ផ្តុំនៅកន្លែងនោះចុះ  មានន័យថា ភ្នែកទី ៣ គឺនៅពីក្រោយ ភ្នែកទាំង ២ ដែលមើលឃើញអ្វីៗសព្វយ៉ាង ញាតិញោមអាចហៅ ថា បែបម៉េចក៍បានដែរសម្រាប់ភ្នែគទី ៣ នេះ។
  4. ភ្នែកទី ៣ គេហៅបែបហ្នឹងដោយសារ គេគិយឃើញថា ភ្នែកទាំង ២ មើលឃើញអ្វីៗនៅខាងក្រៅ ឯភ្នែកទី ៣​ គឺ មើលឃើញអ្វីៗនូវខាងក្នុងខ្លួន ដូច្នេះ បានជាយើងហៅថាភ្នែកទី ៣ មិនមែន មានន័យថា មនុស្ស មានភ្នែក ៣ នោះទេ ។ អ្វីៗដែលយើងមើលឃើញ ព្រះពន្លឺនៅខាងក្នុងខ្លួន គឺដោយសារ ភ្នែកទី ៣ នេះ។ វាគ្មានទីតាំង កន្លែងណាមួយដែលអាចឲ្យយើងងងឹត អាចឲ្យយើង ប្រមូលផ្ចង់អារម្មណ៍ឲ្យមូលដើម្បីតាំងសមាធិឡើយ។
  5. ញាតិញោមត្រាន់តែ ផ្ចង់អារម្មណ៍ឲ្យមូលនៅ កន្លែងភ្នែកទី ៣ នេះ  នោះអ្វីៗវានឹងដំណើរការដោយឯកឯងស្វ័យប្រវត្តិ យើងនឹងបានដល់កន្លែងណា ទីណាដែលយើងចង់ទៅ  ពេលណាអារម្មណ័មូលល្អ នោះយើងចាប់ផ្តើមមើលឃើញ ពន្លឺខាងក្នងខ្លួន  ពន្លឺរស្មីនោះ កាន់តែភ្លឺទៅៗ កាន់តែច្បាស់ទៅៗ នោះគឺជាដំណាក់កាលនៃការបើកឡើងភ្នែកទី ៣ ។ សូមអរគុណ ព្រះគ្រូ មហារាជា ។
QA= No 4= ( 3 Minutes, 00 Seconds)

Yes. Last March you talked about, uh, the building of 300 or so rooms at Deera for when Deera opens for Westerners to stay in, have they been built? Well, brother, I can assure all of you the moment. DARE is open to fastener, who will not only write you we'll cable, you. You can be rest assured, we are more anxious to get you there rather than you are anxious to come there. Your all representative will be informed accordingly, but you have to come according to the weather.

If it opens in the month of May and June doesn't mean that you start running through the data. You have to wait for the proper season to come, but we will definitely give you the information when the data opens to the. We'll not withhold it. Okay. And it is not in our hand to do anything. We [00:01:00] have done our best and we are always reminding the government not only in Punjab, even in the center, and I know they have their own problems.

I don't accuse them. They're not knowingly doing it. Perhaps they're doing it for our own advantage so we don't press them much. Because it is not in our advantage to press them much, but they're quite conscious that so many people are coming here just in order to go to data and they're deprived of their visit data we always bring to their notice, but this is something which they can't help it perhaps they don't want to do. Take the step in in your interest. So you can be rest assured. You'll be informed accordingly. Okay. Will Delhi and Bombay be closed down then when it [00:02:00] opens, or do you know yet? Yes, this, these centers will be closed then. You see this is too much for the Bombay and the Delhi centers to look after you people also, and to look after the other also. And there's too much activities for me too. I have hardly time to breathe, so we will be meeting later then when it opens and not in Delhi and Bombay as you are meeting now.
  1. មានសំនួរអ្វី ញោម សុំសួរមកចុះ  ព្រះគ្រូ កាលខែ មិនា មុន ព្រះគ្រូ ទូលថា នឹងមានការសាងសង់ បន្ទប់បន្ថែម នៅ ព្រះវិហារ ដេរា  លើផ្ទៃដី ៣០០ មែត្រ ឬ ធំជាងនេះ ដើម្បី ទទួលអ្នកធ្វើធម៍មកពី អឺរ៉ុប តើមានបានចាប់ផ្តើមកសាងឬនៅទេ ព្រះគ្រូ ?។ ប្រាកដណាស់ ញោម អាត្មាសូម ជូនជាដំណឹងដល់ អ្នកទាំងអសោះគ្នាថា ព្រះវិហារ ដេរា ពេលនេះ បានបើកទទួល ជនជាតិ អឺរ៉ុប ។ យើងបានទាំង ប្រាប់ជូនដំណឹងផ្ទាល់មាត់ផង សរសេរជាសេចក្តីជូនដំណឹងផង និង លើកទឹកចិត្តញាតិញោមមកមកចូលរួមទាំងអស់គ្នា កុំបី មានការខ្លាចរអារ  ចំណែក ព្រះគ្រូ ប្រចាំប្រទេស នីមួយនឹងជូនដំណឹងដល់ញាតិញោមផងដែរ  តែញាតិញោមត្រូវទៅកាន់ទីនោះ ឲ្យស្របតាមរដូវកាល អាកាសធាតុ។
  2. កម្មវិធំធម័ទេសនាសុទ្ធសាងនឹងធ្វើនៅ ខែ ទី ៥ និង ខែទី ៦ តែមិនមែនឃើញ ពត៍មានអីចឹង ញាតិញោម ទៅចូលរួមទេ  ញាតិញោមត្រូវរង់ចាំដល់រដូវកាលមួយដែលសមស្របសិន ខាង ព្រះវិហារនឹងជូនដំណឹងបន្ថែមទៀត ថា ពេលណា ព្រះវិហារនឹងបើកកម្មវិធី  គឺរង់ចាំ ពេលណាយើងមាន ពត៍មានថែមទៀតដែរ បើគ្មានពត៍មានយើងមិនអាចធ្វើអ្វីបាន ។ យើងមិនអាចធ្វើកិច្ចការតែម្នាក់ឯងទេ យើងក៍មានជូនដំណឹងដល់អាជ្ញាធរផងដែរ ទាំង រដ្ឋាភិបាលនៅ រដ្ឋ ប៉ាន់ហ្សាប់  ទាំងរដ្ឋាភិបាល ឥណ្ឌា ថ្នាក់មជ្ឈឹម  អាត្មាដឹងថា ពួកគេក៍គេមាន បញ្ហាផ្ទាល់របស់គេដែរ។
  3. អាត្មាមិនបន្ទោសចោទប្រកាន់គេទេ ពួកគេក៍មិនដឹងថា ត្រូវធ្វើម៉េចដែរ  ឬ មួយថា ពួកគេកំពុងតែធ្វើកិច្ចការនេះ​មុនយើងផងក៍មិនដឹងដែរ  ដូច្នេះ យើងមិនត្រូវបង្ខំគេពេកទេ  ដោយ​សារ បើយើងបង្ខំគេពេក ក៍គ្មានប្រយោជន៍អ្វីដែរ  តែពួកគេដឹងថា មនុស្សម្នាមកទីនេះច្រើនកុះករ គឺដើម្បីរតែទៅព្រះវិហារ ដេរា  តែពួកគេរារាំង ហាមឃាត់មិនឲ្យមានការចូលទៅ ព្រះវិហារ ដេរា យើងក៍មានសរសេរជាសេចក្តីជូនដំណឹង ខ្វះខ្វាយប្រាប់ទៅពួកគេដែរ  តែពួកគេមិនអាច ជួយអ្វីយើងបានទេ ​ឬ មួយថា ពួកគេគ្មានបំណងជួយយើង?  សុមរក្សាការស្ងៀមស្ងាតុចុះ ចូរអត់ទ្រាំសិនចុះ  យើងនឹងជូនដំណឹងតាមកាលទេសសមស្រប។ អូខេ ចុះឮថា នៅ ប៉មបៃ និង ដេលី គេបិទដែរ អីចឹងតើគេបើកពេលណា?  មែនហើយ ព្រះវិហារទាំងនេះ ក៍នឹងត្រូវបិទដែរ  ដូចជា ញាតិញោមបានឃើញថា ប៉ុមបៃ និង ដេលី មានការពិបាកណាស់ ក្នុងការថែទាំង បីបាច់ប្រជាជន  អាត្មាភាព ក៍មានការងារមមាញឹកណាស់ដែរ ដែលត្រូវបំពេញ សឹងរកពេលដកដង្ហើមមិនបានផង ។ ដូច្នេះ យើងនឹងជួបគ្នាពេលក្រោយ  តែមិនមែនជួប នៅ បុមបៃ និង ដេលី ដូចជាពេលនេះទេ។
Q & A  No 5 ( 02 minutes, 30 seconds)

Yes, please. Master, Like many disciples, I'm sure.  I think I'll always want to know more about you.  And it's it's coming here to India has been such a beautiful experience and getting to know you personally.  Sometimes you look.  Like a brother with so much nobility and so much so much love and and A and a dear father who cares for his children.  And I don't know how much of it is imagination, but sometimes you seem to be so full of light and musical sound.  And thirdly, in perhaps mostly of all.  Sometimes I see this very exceedingly gentle and beautiful person.  It is obviously from the highest region, the rudest Swami region, which is so, and it's so beautiful to see you that way.  And wanting to know more about you, is there any way you could express in in? In the simplest terms, maybe of the description of how you see yourself or?What is our true home? The rudest Swami region? Life perhaps in the future.  

 Brother, I'm just like you.  I'm doing my allotted job.  Left to me, I would have been loved to be there where you are sitting.  I'm just like you, we are all struggling so knocking at the same gate.  And depends entirely on his grace and love and devotion.  And don't raise me too high, I'm just one of you people. 

 Master, other other masters have made descriptions to their disciples.   Is is there any way that in your own words, maybe just a few words, you could say something about the highest region which is our true home? Well, these words are meaningless to describe those things.  Let us do our job.  And try to go there and experience ourselves.   These all words are meaningless. 
  1. មានសំណួរអ្វីសូមសួរចុះ ព្រះគ្រូ មហារាជា ខ្ញុំកូណា ក៍ដូចជា​សាវគ្គជាច្រើនដែរ គឺខ្ញុំកូណាតែងតែ មានក្តីប្រាថ្នាចង់ស្គាល់ព្រះគ្រូឲ្យបានច្រើនថែមទៀត ពេល ខ្ញុំកូណា បានមកដល់ឥណ្ឌានេះ ឃើញថា មានសភាពស្រស់ស្អាតខ្លាំងណាស់ និងកាន់តែចង់ស្គាល់ព្រះគ្រូផង ជួលកាលខ្ញុំកូណា ឃើញព្រះគ្រូ មហាសែនល្អ ដូចជាបងប្រុស ដែលគួរឲ្យស្រលាញ់រាប់អាន ជួលកាលខ្ញុំកូណា ឃើញព្រះគ្រូដូចជា ឪពុកដែលស្រលាញ់តាមថែរក្សាកូនៗ ខ្ញុំកូណា  មិនដឹងថា រកពាក្យ អ្វីមកថ្លែងអស់ពី សម្រស់ទាំងនោះបានឡើយ។ ហើយជួលកាលទៀត ខ្ញុំកូណា ឃើញព្រះគ្រូមានពន្លឺរស្មីភ្លឺចិញ្ចែងចិញ្ចាច មានសម្លេងពិរោះរណ្តំ ឯចំណុចទីនោះ គឺប្រហែលជាដូចសាវគ្គទូទៅដែរ មើលឃើញព្រះគ្រូស្រស់ប្រិយប្រីយ៍ សុភាពរាបសារ ដូចជា ទេវតាយាងមកពី ឋានលើ យាងមកពី ឋានព្រះពុទ្ធអង្គ គឺជាព្រះគ្រូស្អាតមែនទែន នេះជាអ្វីដែលខ្ញុំកូណា មើលឃើញព្រះគ្រូ អីចឹងបានជា ខ្ញុំកូណា ចង់ដឹងថែមទៀតអំពីព្រះគ្រូ តើព្រះគ្រូអាចបកស្រាយរឿងនេះបានទេ? គឺខ្ញុំកូណា សុំការបកស្រាយមួយយ៉ាងសាមញ្ញថា ព្រោះគ្រូ មើលឃើញខ្លួនឯងបែបម៉េច?  តើអ្វីជា ឋានសួរគ៍ពិតប្រាកដរបស់ព្រះគ្រូ ? អ្វីជាឋានព្រះពុទ្ធជាម្ចាស់សម្រាប់ព្រះគ្រូ? ឬ មួយថា​ជីវិតព្រះគ្រូទៅថ្ងៃអនាគតវានឹងក្លាយជាបែបណា?
  2. ញោមប្រុសអើយ អាត្មាភាពគឺដូចជា ញោមប្រុសដែរហ្នឹង អាត្មាភាពបំពេញការងារជាច្រើន គឺជាការងារដែលអាត្មាភាពចូលចិត្ត ស្រលាញ់ ជាការងារដែល ញាតិញោម ញោមប្រុសកំពុងអង្គុយនៅទីនេះ។ អត្មាភាព គឺជាមនុស្សដូចញាតិញោមទាំងឡាយដែរ យើងទាំងអស់គ្នាកំំពុងតស៊ូ គោះទ្វា តែមួយជាមួយគ្នា ដែលអ្វីៗគឺវាអាស្រ័យទៅលើសេចក្តីស្រលាញ់ សទ្ធាជ្រះថ្លា និងព្រះមេត្តាសណ្តោសប្រណីរបស់ទេវតា ។ សូមកុំលើកតម្កើងអាត្មាភាពខ្ពស់ខ្លាំងពេក អាត្មាភាពគ្រាន់តែជា មនុស្សម្នាក់ចំណោមមនុស្សទូទៅបុណ្ពោះ។
  3. ព្រះគ្រូ ព្រះគ្រូបានចេញនូវសេចក្តីណែនាំទូន្មានជាពុទ្ធឪវាទដល់សាវគ្គ ថាតើនោះជា ពាក្យពេញព្រះគ្រូផ្ទាល់ ឬ មួយថា នោះគ្រាន់តែជា ពាក្យពេជ្ជមួយចំនួនតូចដែលព្រះគ្រូ ស្រង់ចេញពី ឋានទេវតាខាងលើមកទេ ? អូ ញោមប្រុស អាត្មាភាព មិនបកស្រាយរឿងនេះទេ ព្រោះវាគ្មានន័យអ្វីឡើយ ចូរយើងបំពេញកិច្ចការងាររបស់យើង នឹងចូរព្យាយាមទៅកាន់ឋានទេវតាដោយខ្លួនឯង ដើម្បីបានយល់ដោយខ្លួនឯង ទាំងនេះ ទើបជាន័យខ្លឹមសារ​ដែលមាន អត្តន័យ អត្តប្រយោជន៍ជាង​។ នេះជារឿង អស់សំណើចណាស់ That is funny. 
Q & A  No 6 ( 0 1 minutes, 35 seconds)
 Maharaji, I have two questions I'd like to ask.   But first I'd like to say thank you to Mr.   Babani for the lovely words he's shared with us during this session.  The first question that I have has to do with making progress in meditation.   Yesterday you explained to us that for each disciple progress and meditation is a a function of our effort, of your grace, of past Sanskaras.  However, I I'm aware that at times we can make progress in our meditation without being aware of the fact that we're making that progress.   Is that because if we were conscious of our progress?Let me reword that.  Is that because we are not necessarily fit or mature enough to be able to integrate that inner experience with our outer lives?

Sisters, there can be many reasons when we are pouring a thick wall.  You cannot see through unless that piercing is right through.  Then only you can see the light on the other side.  Do we have to Pierce through thick layer of clouds of karma?Before we can realize how much we have been able to achieve and how much little is left to see that light.  
  1. ព្រះគ្រូ មហារាជា ខ្ញុំកូណា មានសំណួរ ២ ដែលចង់សួរព្រះគ្រូ តែជាដំបូងនេះ​ ខ្ញុំកូណា សួមថ្លែងអំណរព្រះគុណដល់ព្រះគ្រូ បាបាជី ចំពោះសេចក្តីស្រលាញ់របស់ព្រះគ្រូ ដែលព្រះគ្រូបានចែករំលែកដល់ពួកយើងក្នុងពេលសម្តែងធម៍ទេសនានេះ។ សំំណួរទី ១ របស់ ខ្ញុំកូណា គឺទាក់ទងជាមួយការរីកចម្រើនពេលតាំងសមាធិ ។ កាលពី ម្សិលមិញនេះ ព្រះគ្រូ ទូលអំពីរឿងថា សាវគ្គម្នាក់មានការចំរើនក្នុងការតាំងសមាធិ គឺអាស្រ័យលើ ការខិតខំប្រឹងប្រែងផង ការដែលទេវតាសណ្តោសប្រណីផង ការដែលមានសម្ពាយបុណ្យ សម្ពាយកម្មផង (សង្ឃការះ) តែខ្ញុំកូណា ដឹងថា យើងអាចនឹងមានការរីចកម្រើនក្នុងពេលតាំងសមាធិ​ដោយមិនទាំងដឹងខ្លួនផងទេ ឬ មួយថា មកពី វិញ្ញាណយើងដឹងពីការរីកចម្រើនបែបនេះ?  ខ្ញុំកូណា សូមនិយាយម្តងទៀត ថា នេះមកពី ផលបុណ្យពីខាងក្នុងខ្លួនយើងវាមិនស្របសម ជាមួយនឹងជីវិតរស់នៅខាងក្រៅជាក់ស្តែង?
  2. ញោមស្រី រឿងនេះ វាអាចមានច្រើនហេតុផល យើងមិនអាច រុញច្រានជញ្ជាំងថ្មឲ្យងាកចេញ ដើម្បីយើងមើលទៅម្ខាងទៀតទេ លុះណាតែយើងចោះជញ្ជាំងថ្មនោះឲ្យមានរន្ធ តូចមួយល្មមយើងអាចមើលឃើញ ទាល់តែធ្វើអីចឹងទើបញោមស្រី អាចមើលឃើញពន្លឺនៅ ផ្នែកម្ខ៉ាងទៀតបាន សួរថា តើយើងអាច ចោះ​ប្រហោងជញ្ជាំងដ៍ក្រាស់ឃ្មឹកនៃ កម្មានេះបានទេ? ទាល់តែយើងចោះវាចេញជា រន្ធសិន ទើបយើងដឹងថា នៅកំរ៉ាស់ណាទៀតនឹងអាចម់ើលឃើញពន្លឺនៅម្ខាងនោះ តើយើងនឹងត្រូវប្រើពេលយូរប៉ុណ្ណាទៀត ទើបអាចមើលឃើញពន្លឺ ។
Q & A  No 7 ( 0 1 minutes, 00 seconds)
The second question that I have is a little different.  Does the inner form of the master have as lovely a sense of humour as yourself? No, this is how we take life.  Whether we take it very seriously and howl and cry on very minor things or we just accept it as it comes.  And like to take it smilingly everything.  This depends upon our own attitude towards life.  There's nothing much to wear and weep about in this creation.  And then nothing is worth weeping in this creation, I can assure you.  And we can't get it.   Let us laugh over it and pass through this. 
  1. សំណួរទី ២​របស់ខ្ញុំកូណា គឺថា មានលក្ខណះខុសគ្នាបន្តិច ថាតើ រូបរាងព្រះគ្រូនៅខាងក្នុងខ្លួនយើង មានលក្ខណះគួរជាទីស្រលាញ់ ដូចជារូបរាងខាងក្រៅដែលយើងធ្លាប់នឹកស្រម៉ៃថា វាកំប្លុកកំប្លែង ដែរឬទេ? មិនទេ ញោមស្រី នេះ វាអាស្រ័យលើថា តើឆាកជីវិតយើងមានសភាពបែបណាខ្លះ មិនថាយើងខំផ្ចិតផ្ចង់ មិនថាយើងយំស្រែក មិនថាយើងមិនសូវជាខ្វល់ខ្វាយ ឬ ថាយើងគិតងាយៗថា វាយ៉ាងម៉េចក៍តាមហ្នឹងទៅ គឺយើងទទួលយកទាំងអស់។  យើងត្រូវតែ ញញឹមទទួលយករឿងនោះដោយអំណរ កឺវាអាស្រ័យពឹងលើអាកប្បកិរិយាយើងក្នុងឆាកជីវិត។ គ្មានអ្វីត្រូវតែ ស្ពាយច្រើនធ្ងន់ពេក ឬ យំស្រែកច្រើនពេកទេក្នុងឆាកជីវិតសត្វលោកនេះ ។ ក្នុងលោកនេះ គ្មានអ្វីត្រូវយំស្រែកទេ បើសិនជាយើងមិនបាន យំស្រែកទេ អីចឹងយើងនាំគ្នាសើចសប្បាយទៅដើម្បី​បំភ្លេចវាចោល និងនាំគ្នាឆ្លងកាត់រឿងអាក្រក់ៗឲ្យផុតស្រឡះ។
Q & A  No 8 ( 0 5 minutes, 00 seconds)
  Yes, that elderly gentleman is waiting since long.   Yes, please.  Thank you Master, for being with you.   Um, there's been a burning question with me for many years.  And the opportunity this time you asked if you have any questions, but you failed to say or can we or if you're anything with the disgust.   Now I have not a question, I just have.   I like to discuss the pain of separation.  There are many forms of the pain of separation.   There's loneliness, lonesomeness.   There's even jealousy or the pain of falling in love.  They all have a similar pain.  And it has been coming to the surface with me for many years, and I wish you would.  That make a small discussion on it or how we can elevate those pains.   Once those pains attack you, there's no way of doing.  Any meditation or any concentration.

  Brother, Definitely.   There's a great pain even, and jealousy.  In jealousy there is a sense of possession.  Which we like to possess and do not want another person to possess.  So there is selfishness in that love.  This is no love.  Love is giving, not taking.  Love the submission?Not making another person Submit to your wins.  The pleasure lies in giving and submitting.  Rather than possessing anything.  Is the pleasure to be possessed.  Rather than to possess.  So love for the Lord is just submission giving.  Merging into him, merging into the Lord.  And no sense of possessing him.  So there's no jealousy in the love of Lord, rather the fellow beings comes closer to us.  When we love the Lord, when we find somebody loving the Lord, they become much more closer to us than our own kith and kins.   Because there's no jealousy in this love.  Because we are all giving and submitting.  We're not trying to possess him, but trying to be possessed by him.  So there's a difference in this worldly love.  And the love of the Lord.  Of course, tale of separation is always there, but there is a certain pleasure in that pain.  Which will will not like to part at any cost.  That is our life.  That pain, that pleasure of separation, we exist on that pain of separation.  And we will not like to part with that veil of separation. 

 There's a there's a great pleasure in it.  Great peace in it.  Though it looks sometimes torturing but still we would not like to get rid of that.  Right now I'm going through the.  Pains of rejection, each rejection.   And it's a fairly, fairly real pain.   And it's the same thing.  Um.  It's hard to explain, but there is a definite separation between.  Youth and senior being senior and that separation is brought to the foreground all the time.   And as I say, that's a real pain and it has nothing to do with possession or brother's love for the master or love for the Lord.   The no rejection in it is always acceptance in it.  Our love is never rejected.  Actually, he's the one whose pillow pulling us from inside.  He's the one who's making us receptive to that poll.  He's the doer.  He is the puller.  We feel we love.   Actually, he is the one who is loving us, who's pulling us, who's creating that feeling of separation in US.  
  1. មានសំណួរអ្វីដែរលោកតា លោកតារង់ចាំសួរសំណួរយូរមកហើយ សូមសួរមកចុះ សូរអរគុណ ព្រះគ្រូដែលមាន មកជួបព្រះគ្រូនាពេលនេះ សំនួរនេះ មានឆេះងំក្នុងខួរក្បាលខ្ញុំកូណាអស់ពេលជាច្រើនឆ្នាំ នេះគឺជា ឪកាសដែលបានឮសូរ ព្រះគ្រូ សួរថា មានសំណួរអ្វីសុំសួរមកចុះ តែព្រះគ្រូ ភ្លេច ឬ ខកខានក្នុងការ ទូលពាក្យមួយ ឬ ថា ព្រះគ្រូគួរតែ សួរថា​ តើមានបញ្ហាអ្វីត្រូវ ពិភាក្សាគ្នាទេ ?ពេលនេះ ខ្ញុំកូណាគ្មានសំណួរទេ គឺមានតែ ចង់ពិភាក្សាដេញដោល អំពីការឈីចាប់ដោយការ បែកគ្នាជាមួយ អង្គទេវតា គឺថា ការបែកគ្នានេះ វាចេញជា ទំរង់នៃការឈឺចាប់ជាច្រើនសណ្ឋាន ដូចជា មានភាព ឯកការ កណ្តោចកណ្តែង ការច្រណែននិន្ទាគ្នា ឬ មួយឈឺចាប់ដោយសារស្នេហារ ទាំងអស់នេះ សុទ្ធតែមានការឈឺចាប់ស្រដៀងៗគ្នា ខ្ញុំកូណាជួបរឿងឈឺចាប់បែបនេះអស់ពេលជាច្រើនឆ្នាំ ខ្ញុំកូណា ចង់សុំព្រះគ្រូ ធ្វើការពិភាក្សា វែកញែកតូចមួយ ថាយើងត្រូវធ្វើបែបណាដើម្បី កំចាត់ចោលការឈឺចាប់ទាំងនោះចេញអស់ ពេលណាយើងមានការឈឺចាប់ បែរជាមិនអាចធ្វើអ្វីកើតទាល់តែសោះ គឺមានការតែការតាំងសមាធិ ការផ្ចង់ប្រមូលអារម្មណ៍នៅស្ងៀម
  2. ញោមប្រុស ការឈឺចាប់មានទំហំមហាធំធេងណាស់ អារឿង ច្រណែននិន្ទាគ្នាកដូចគ្នាដែរ ក្នុងការច្រណែនគ្នា គឺដោយសារ យើងមានអារម្មណ៍ថា ចង់បាន របស់ហ្នឹង ដែលជាសញ្ញាមូយថា យើងចង់បានរបស់នោះជារបស់ខ្លួន មិនចង់ឲ្យគេអ្នកដ៍បានរបស់នោះទេ បើដូច្នេះ គឺក្នុងសេចក្តី​ស្រលាញ់នេះ វាមាន រឿងគិតប្រយោជន៍សួនតួរ បែបនេះ មិនហៅថាជាសេចក្តីស្រលាញ់ទេ ។ សេចក្តីស្រលាញ់ មានន័យថា ឲ្យទាន មិនមែន ទទួលទានទេ សេចក្តីស្រលាញ់ គឺសំដៅថា ផ្តល់ ដាក់ជូនឲ្យគេ មិនមែនឲ្យគេ​ដាក់ជូន ប្រគេន ឬ ថ្វាយ ហុចឲ្យយើងបានឈ្នះទេ។ សេចក្តីអំណរ រីករាយមានកប់នូវក្នុងការការ ផ្តល់ទាន ឬ ការប្រគេន ថ្វាយទាន ជាជាងការដែលយើង ទទួល​យក ទានទាំងនោះ។ អ្វីដែលត្រូវ ត្រូវទទួលយក​គឺ សេចក្តីសប្បាយ សេចក្តីអំណរ។ ដូច្នេះ សេចក្តីស្រលាញ់ចំពោះទេវតា គឺជាការថ្វាយ ប្រគេនដល់ទេវតា ជាការថ្វាយខ្លួនចូលជាមួយទេវតា ។ នេះមិនមែនជាន័យថា យើងមានទេវតាទេ។ ក្នុងសេចក្តីស្រលាញ់ចំពោះទេវតា គ្មានទេនូវ សេចក្តីស្រណែន និន្ទា គឺមានតែគេនាំគ្នា ចូលមកកៀក ជិតជាមួយយើង ពេលណាយើងមានសេចក្តីស្រលាញ់ចំពោះទេវតា ពេលណាយើងឃើញនណាម្នាក់ស្រលាញ់ទេវតា ពេលនោះ ពួកគេកាន់តែចូលមកកៀកជិតស្និតជាមួយយើង ជាងកូនៗទៅទៀត ដោយសារតែគ្នុងសេចក្តីស្រលាញ់ គឺគ្មានការច្រណែននិន្ទាគ្នា ដោយសារតែ យើងទាំងអស់គ្នា ផ្តល់ទាន និង ដាក់ទាន ពួកយើងមិនបាន ព្យាយាមដើម្បី ទទួលបាន ទេវតា ឬ មានទេវតា ឡើយ តែយើងព្យាយាមឲ្យ ចូលកៀកស្និតទេវតា ឬ ថា​ទេវតា​មានយើងជាសាវគ្គ។ ដូច្នេះ ក្នុងលោកនេះគឺមានភាពខុសគ្នារវាងសេចក្តីស្រលាញ់ ជាពិសេស សេចក្តីស្រលាញ់ចំពោះទេវតា។ ជាការពិតហើយ មានការឈឺចាប់ដោយការបែកចេញពី ទេវតា តែក្នុងការឈីចាប់នោះ ក៍មាន សេចក្តីរីករាយជាអំណរដែរ ដែលវាមិនដូចជា ការចំណេញ ការខាតបង់ក្នុងលោកទេ បែបនេះ ហៅថា ឆាកជីវិតមនុស្ស មានទាំងការឈឺចាប់ មានទាំងការអំណរ រីករាយដោយការបែកគ្នាពីទេវតា គឺយើងមានវត្តមានក្នុងការឈឺចាប់នេះឯង ការឈឺចាប់នេះ មិនសុទ្ធតែជារឿងអាក្រក់។
  3. ក្នុងកន្លែងឈឺចាប់ មានសេចក្តីសុខសប្បាយ មានសន្តិជាសេចក្តីស្ងប់់ ពេលខ្លះមើលទៅដូចជា វេទនាខ្សោចផ្សារ មហាទារុណ តែយើងមិនអាច គេច ឬ កំចាត់បានឡើយ។ ឥលូវនេះ ខ្ញុំកូណា កំពុងរងការឈឺចាប់ដោយសារការ ប្រឆាំង ជំទាស់ ដែលនេះគឺជាការឈឺចាប់ដ៍មហាទារុណ ។  រឿងនេះវាដូចគ្នាទេ។ ករណីនេះ ពិបាកក្នុងការពន្យល់ដែរ តែវាមានន័យខុសគ្នាស្រឡះ។ ក្មេងៗ ជាយុវជន និង មនុស្សចាស់ គឺជាមនុស្សចាស់តែមួយ សុទ្ធតែធ្លាបើ់មានការឈឺចាប់ ។ ដូចដែល អាត្មាភាព បានទូលរួចហើយថា នេះជាការឈឺចាប់ធំណាស់ តែគ្មានអ្វីទាក់ទងជាមួយនឹង សេចក្តីស្រលាញ់របស់ ញោមប្រុសជាមួយ អង្គទេវតា ឬជាមួយ ព្រះគ្រូទេ គឺគ្មានទេ ការប្រឆាំងតប ការបដិសេធ គឺអ្វីៗសុទ្ធតែ​ទទួលយកទាំងអស់។ រាល់សេចក្តីស្រលាញ់របស់យើងគឺមិនដែល បដិសេធជាដាច់ខាត។ តាមពិតទៅ​គឺទេវតាហ្នឹងដែលរុញយើងពីខាងក្នុងមកខាងក្រៅ គឺ ទេវតាហ្នឹងដែលជាអ្នកទទួលយកយើង ទេវតាគឺជា អ្នកធ្វើអំពើរ Doer ឬ ប្រតិបត្តិករ ទេវតា ក៍ជា អ្នករុញយើងដែរ យើងមានអារម្មណ៍ថា យើងស្រលាញ់អង្គទេវតា តាមពិតទៅ គឺទេវតាជាអង្គស្រលាញ់់យើង ជាអង្គជម្រុញឲ្យយើងមាន ប្រថ្នូល នឹកភ្នក ស្រលាញ់ទេវតា ជាអ្នកដែលជម្រុះឲ្យមានការឈឺចាប់ដោយការបែកគ្នាជាមួយ ទេវតា។
Q & A  No 9 ( 0 1 minutes, 13 seconds)
Yes.  My Reggie there, thank you.   I have two questions, if I may.   I hope they're not improper.   The first question is a friend of mine.   Very good friend of mine is very, very.  Adamant and concerned.  About what he takes from people.  He's always willing to give overwhelmingly.   But when somebody tries to give back to him, like the Indians say, Lena Dana give and take, he absolutely refuses to take anything to the point of discomfort to his friends and to the point of making a scene over it.   And I'm confused about this.   I always thought that love was reciprocal and that it's the give and take like the Indians say.   And I'm just wondering is there any value in not.  Accepting anything from people spiritually, does this change our karmas in any way? That's your mutual adjustment.   Nobody comes in there.   It is your mutual relationship and mutual platform on which you are basing your friendship.  Nobody can interfere in that thing.   Thank you.  
  1. ព្រះគ្រូ ខ្ញុំកូណា មានសំណួរ ២  ខ្ញុំកូណា សូមទោសផង បើសិនជាសំណួរនេះ មានភាពមិនសមរម្យ  សំណួរទី១ នេះ ទាក់ទងជាមួយ មិត្តភ័ក្រ របស់ ខ្ញុំកូណា ផ្ទាល់។ គាត់ជាមិត្តភ័ក្រស្និទស្នាលណាស់ ជាមនុស្សអត់ធ្មត់ និងចេះជួយយកអាសារគ្នា បើសិនជាគាត់ទទួលអ្វីមួយពី នណាម្នាក់ គឺគាត់តែងតែចង់តបស្នងទៅគេវិញ ទ្វេរដង ឬលើសលប់ តែពេលដែលគេព្យាយាមជូនរបស់អ្វីមកឲ្យគាត់វិញ គឺមានលក្ខណះដូចជា ភាសាឥណ្ឌាគេថា Lena Dana give and take  ឲ្យហើយ យកវិញ ដល់អីចឹងទៅ គាត់ប្រកែក មិនទទួលយកជាដាច់ខាតដើម្បីកំុឲ្យមិត្តភ័ក្រមានការអន់ចិត្តនឹងគ្នា កុំមានអារម្មណ៍មិនល្អជាមួយគ្នា ។ ខ្ញុំកូណាមានការភ័ន្តច្រលំអំពី បញ្ហានេះ ខ្ញុំកូណាតែងតែជឿថា សេចក្តីស្រលាញ់ គឺស្រលាញ់គ្នាទៅវិញទៅមក ពោលគឺដូចជា ភាសាឥណ្ឌាគេថា ជូនផង ទទួលវិញផង ខ្ញុំកូណាគិតថា ធ្វើអីចឹងគឺគ្មានន័យទេ បើសិជាយើងទទួលយកអ្វីមួយពី នណាម្នាក់ តើមានការប្រែប្រួលចំពោះកម្មារបស់យើងដែរឬទេ?។ ញោម នេះជាការយល់គ្នាទៅវិញទៅមក ចំណុចនេះ គ្មានអ្នកណាក្រៅគេមកទេ នេះជាទំនាក់ទំនងរវាងគ្នានឹងគ្នា កាយវិការដូចខាងលើ កើតមានដោយសារពួកគេជា មិត្តភ័ក្រនឹងគ្នា គ្មានអ្នកណាម្នាក់មក រំខាន ឬ ជ្រៀតជ្រែកទំនាក់ទំនងមិត្តភ័ក្រឡើយ។ សូមអរព្រះគុណ។
Q & A  No 10 ( 0 1 minutes, 23 seconds)
 The second question I hope is not impertinent, Margie, but I would like to ask you does a call per rush?Come into Kali Yuga.  Call Purush.   Does a car Purush manifest himself during Kaliyuga? What do you mean by Call Push manifesting? Karl is sitting right within every one of us.   Maybe I should rephrase it.   Does Radhaswami himself manifest into Kaliyuga?Lord is always there in this creation.  Rather, Swami is the Lord.  God is the mind.  Mine is.   Mine is within everyone of us.   The Lord is within every one of us.  I believe it says in Sarbacher and I cannot quote the exact thing, that during Kali Yuga Radhaswami himself comes down.  In the form of a human being to take the Chivas back.   Well, what it means is that in Kaliyuga the Lord is always coming down to the creation in one form or another form of a St.   or a form of a mistake.  College, you guys.   Never without Saints.  Thank you very much, 
ខ្ញុំកូណាមានសំណួរ ទី ២ គិតថា មិនមែនជាសំណួរ អាក្រក់ពេកទេ តែបង្ខំចិត្តត្រូវតែសួរ។ ខ្ញុំកូណាចង់សួរថា តើ ព្រះកល្ប មានវត្តមានក្នុង យុគ្គសម័យ កល្បយុគ្គដែរឬទេ? តើ កាល់ព្រះ ឬ កល្បព្រះ បង្ហាញ ព្ងរះកាយក្នុង កាលីយូហ្គា ឬ កលយុគ្គដែរឬអត់?  តើញោមប្រុស ចងសំដៅលើអ្វី? ឬ សំដៅទៅលើ ព្រះ​កល្បនេះ? ព្រះកល្ប មាននៅក្នុងខ្លួនមនុស្សរាល់ៗគ្នា។ ប្រហែលជាខ្ញុំកូណា ត្រូវ រៀបចំជាឃ្លាសំនូរម្តងទៀតឡើងវិញ  ព្រះគ្រូ តែ ព្រះ រាដាស្វាមី កើតក្នុង យុគ្គសម័យខ្មៅងងឹតដែរឬទេ?  ព្រះ ឬ ទេវតា​ ព្រះអង្គសណ្ឋិតនៅជាមួយ សត្វលោកជាដរាប។ រាដាស្វាមី គឺជា ព្រះ។ ព្រះ គឺជា ចិត្ត ។ ចិត្តនៅជាមួយ យើងរាល់ៗគ្នា ។ ព្រះសណ្ឋិតនៅក្នុងខ្លួនយើងរាល់ៗគ្នា ។ នៅក្នុងសៀវភៅ ធម៍ គេសរសេរថា ព្រះរាដាស្វាមី យាងចុះ ពីឋានលើ ក្នុង យុគ្គសម័យខ្មៅងងឹតឬ កល្បយុគ្គ ដោយព្រះអង្គ យករួបកាយជានុស្ស លោក ដើម្បី អាចឡើងទៅ ឋានលើវិញ។ ជាសរុបមកវិញ ព្រះ ចុះមកពី ឋានលើ មក បង្កើតជាការយល់ខុស យល់ច្រលំ មកប្រមូល ទាំង កម្ម ទាំងផង ទ្រង់មក យកជា រូបកាយមួយហើយ មួយទៀត។ ចូរញាតិញោមនៅជាមួយ ព្រះគ្រូជាដរាបរៀងទៅ។ សូមអរព្រះគុណ គុណម្ចាស់។

Q & A  No 11 ( 0 1 minutes, 23 seconds)
Rashami.  Mr.   First, I want to express my appreciation for allowing me to be here.   My question is.  About four weeks ago, my mother just died suddenly from a heart attack without any warning.  And uh.  She had a very unhappy life and felt a lot of despair in her life.   And sometimes I feel the same despair that she has felt in her life inside of me and it like blocks my heart.   It's like a lock.  And and what is the proper attitude to whether this storm? Because I really long to to be happy, to be close to his grace and guidance, and somehow it's hard to find the key to open up that joy at times.

  You mean you're missing your mother or what? Umm.   I'm not exactly missing my mother, but I feel some of the pain that she felt in her life.   She had a difficulty opening up her heart and she has gone through her life already and she is on her way wherever she wants to go. It is in her interest and your interest to forget about her.  And you should better look to your own life.  And attend to your meditation. Thanks You.
  1. ព្រះគ្រូ ជាដំបូងនេះ ខ្ញុំឲកូណាសូមសម្តែងការដឹកគុណព្រះគ្រូដែលឲ្យខ្ញុំកូណាបានមកដល់ទីនេះ សំណូររបស់ ខ្ញុំកូណា គឺថា ម្តាយរបស់ខ្ញុំកូណាបានស្លាប់កាលពី ៤ ខែ មុននេះ គឺស្លាប់ភ្លាមៗ ដោយសាររោគបេះដូង គឺស្លាប់ភ្លាមអត់មានឲ្យសញ្ញាធ្វើទុក្ខអីសោះ។ ម្តាយខ្ញុំកូណាមានជីវិតមួយដែលមិនដែលបានសប្បាយចិត្តសោះ និងមានតែការខកចិត្ត ពិបាកចិត្តពេញមួយជីវិតគាត់។ ខ្ញុំកូណា ជួលកាលពិបាកចិត្តដូចគាត់ដែរ ខ្ញុំកូណា សឹងតែ គាំងបេះដូងស្លាប់ ខ្ញុំកូណាចង់តែឲ្យគាំងបេះដូងស្លាប់តែម្តងទៅ តើខ្ញុំកូណាត្រូវធ្វើបែបម៉េចជាមួយនឹងព្យុះភ្លៀងបែបហ្នឹង?  ដោយសារខ្ញុំកូណាមិនបានសប្បាយចិត្តសោះអស់ពេលជាយូរណាស់មកហើយ ខ្ញុំកូណា មិនបានទទួលក្តីសណ្តោសប្រណី អស់ពេលជាយូរ គ្មានទទួលបានការណែនាំអស់ពេលជាយូរ ខ្ញុំកូណា ពិបាកនឹងធ្វើចិត្តឲ្យសប្បាយណាស់ក្នុងពេលវេលានេះ។ 
  2. ញោមចង់និយាយថា ញោមនឹករលឹកដល់ម្តាយឬ យ៉ាងម៉េច? ខ្ញុំកូណា មិនប្រាកដជានឹកម្តាយខ្ញុំកូណាទេ តែខ្ញុំកូណា មានការឈឺចាប់ក្នុងចិត្តដែលម្តាយមានឆាកជីវិតឈឺចាប់កំសត់់វេទនា ខ្សោចផ្សា។ ម្តាយខ្ញុំកូណាមានការពិបាកក្នុងការបើកបេះដូង ពិបាកទទួលយករស់ជាតិជីវិតរបស់គាត់ គាត់ចង់ និង ធ្លាប់ តែធ្វើដំណើរទៅណាដែលគាត់ចង់ទៅ។ ញោមប្រុស ម្តាយញោមមានការចូលចិត្ត មានក្តីប្រាថ្នា ដែលញោម ត្រូវតែ មានចិត្តចង់បំពេញម្តាយញោមដែរទៅ ញោមគួរតែគិតពីសុខភាពខ្លួនឯង ថែរក្សាខ្លួនឯង និង ត្រូវតែធ្វើសមាធិឡើង។ សូមអរព្រះគុណ ។
Q & A  No 12 ( 0 0 minutes, 35 seconds)
  My my second question is when I at times when I feel some despair.  The meditation is not as fervent as I'd like it to be.  And I would like it to be more fervent.   I would like to to feel more powerful, more intense.   Is there any suggestion to make that even stronger? Well brother lock, lock, lock, lock, lock.  And no other way except knocking.  It will automatically be opened.   Yes.   Thank you so much.  
  1. ព្រះគ្រួ សំណួរទី ២ ខ្ញុំកូណា គឺថា ពេលដែលខ្ញុំកូណាមានការអស់សង្ឃឹមក្នុងឆាកជីវិត ការតាំងសមាធិធ្វើទៅវាមិនកើត មិនដូចជាអ្វីដែលយើងចង់បាន ខ្ញុំកូណាចង់ធ្វើសមាធិឲ្យបានល្អ ក្លៀវក្លា ចង់ឲ្យមានកម្លាំងខ្លាំង មានកម្លាំងចិត្ត តើព្រះគ្រូ មានជាអនុសាសន៍ណែនាំណាមួយអាចឲ្យការតាំងសមាធិនេះ មានកម្លាំងខ្លាំងទេ?  មិនថ្វីទេ ញោមប្រុស ចូរគោះទ្វារ គោះទ្វារ គោះទ្វា គ្មានវិធីណាក្រៅពីការគោះទ្វារនេះទេ គោះរហូតនោះទ្វារនឹងរបើកឡើងជាស្វ័យប្រវត្តិមិនខាន បាទ ព្រះគ្រូ​សូមអរគុណព្រះគ្រូ។
Q & A  No 13 ( 01 minutes, 13 seconds) 
My Master, real home of the soul is rasha Swamy down.   We are mandated once from there and now we are here in a physical body, in a physical world.   We meet us then and he promises us he will bring us back.   Now my question when we once emanated from there, could it happen again?When we will return?

 I mean, since we have been sent back from the Father, and where is the guarantee that we will not send it back again once we go back to him?Well, it's worth asking him when we go back to him.  I mean, what guarantee can we give on this mortal at this level?He's all powerful.   He can do whatever he likes.  But at least seems assure us.  That once we are one with him, we will not be sent back again. But we cannot put lay any conditions over him.   And who are we?The main thing is to let us go back to him.
  1. ព្រះគ្រូ ផ្ទះពិតប្រាកដ គឺនៅឯឋានទេវតា កាលពីមុនយើងទាំងអស់គ្នានៅឋានទរវតា តែពេលនេះ ពួកយើងមានរូបកាយជាមនុស្ស រស់នៅឋានកណ្តាលនេះ ហើយពួកយើងក៍ជួបគ្នា ទេវតា សន្យាជាមួយយើងថានឹងនាំយើងត្រឡប់ទៅឋានលើជាឋានទេតាឡើងវិញ ជាសំណួរខ្ញុំកូណា គឺថា ពេលណាទេវតានឹងនាំយើងចាកចេញពី ឋានកណ្តាលនេះ តើយើងអាចបានទៅឋានទេវតាម្តងទៀតទេ? តើពេលណាយើងនឹងត្រឡប់ទៅវិញ?
  2. ខ្ញុំកូណា ចង់មានន័យសំដៅថា យើងទាំងអស់គ្នាត្រូវបានបញ្ជូនត្រឡប់មកទីនេះ ដោយព្រះពុទ្ធអង្គ និងមានការសន្យាថា យើងនឹងមិនត្រូវបានបញ្ជូនត្រឡប់ទៅវិញទេ កាលណាយើងទៅដល់ជួបជាមួយ ព្រះពុទ្ធអង្គ។ ល្អណាស់ ដែលយើងនាំគ្នាសួរទេវតា​ថា ពេលណាយើងត្រឡប់ទៅវិញជួបជាមួយទ្រង់។ អតា្មចង់ថា ការសន្យាជាក់លាក់កំរិតណាសម្រាប់មនុស្សយើង។ ព្រះពុទ្ធអង្គមានថាមពលបារមីខ្លាំងក្លា ទ្រង់អាចធ្វើអ្វីៗបានសព្វយ៉ាងដែលទ្រង់ប្រាថ្នាធ្វើ តែយ៉ាង​ហោចណាស យើងខ្លួនឯងបានត្រៀមច្បាស់ក្នុងចិត្តឬនៅ? កាលណាយើងក្លាយទៅតែមួយ ជាមួយព្រះពុទ្ធអង្គគឺយើងនឹងមិនត្រូវបានបញ្ជូនត្រឡប់មកវិញឡើយ តែរឿងនេះ យើងមិនអាច ទៅដាក់លក្ខខណ្ឌ ជាមួយព្រះពុទ្ធអង្គបានទេ តើយើងជានណា? កិច្ចការសំខាន់ពេលនេះ គឺត្រូវត្រឡប់ទៅជាមួយ ព្រះពុទ្ធអង្គវិញ។
Q & A  No 14 ( 03 minutes, 00 seconds) 
 Master.  Um, Christians have a prayer called the Lord's Prayer, and in it there's a phrase Thy will be done on earth as it is in heaven.  And when I hear this prayer, I think of you and I also question myself.  What? What is the meaning of these words By will be done as they will in heaven? What is the meaning of these exact words? How do you interpret it?Well, what I question is how often no I like to know the meaning of this phrase.  Thy will, your will? No, no, forget my will.   I want to know the Christian meaning of this phrase.  That everything that happens.  In the creation.  Is a part of your plan.  Sister, whatever you have written in my destiny, I'll be happy to go through this, that destiny, while being on this earth.  That is the meaning of these words.  And that we all accept and that we all going through.  Whatever you have written in heaven.  Whatever you have written in our forehead or whatever our destiny is.  We like to go through it smilingly.  Through our destiny.  Everybody is born with a certain destiny and we have to go through that destiny.  The purpose of meditation is that we should go through that destiny without losing our balance.  Smilingly.   Happily.  Every day I discuss events of life cannot be changed.   We have to go through it.  But we have to change our attitude in such a way that those events of life don't affect our mind at all.  So that the destiny we pass through smiling.  If you thoroughly try to understand the meaning, this is what it is.  There's nothing wrong with it, but in no sense and repeating these words every day.  We should understand them and live accordingly.   That is more important.  That's what I want to do master to be.  To live.  In your will and accept the destiny? Yes.   Thank you.  

ព្រះគ្រូ អើ ចំណោម អ្នកកាន់់សាសនាគ្រឹស្តិ គេសូត្រធម៍បួងសួង ដែលឃ្លាទាំងនោះ មានន័យថា អ្វីដែលគេបួងសួងនោះនឹងបានសម្រេចទាំងនៅ ឋានកណ្តាល និង នៅឋានសួរគ៍ ហើយពេលខ្ញុំកូណា ស្រាប់ឮ បែបនេះ ខ្ញុំកូណានឹងគិតដល់ព្រះគ្រូភ្លាម ខ្ញុំកូណាក៍សួរខ្លួនឯងដែរ តើបានសម្រេចមែនឬ អត់ ? តែ អត្តន័យនោះ គេថាយ៉ាងម៉េច? ព្រះគ្រូ សួរតបវិញ យើងនៅលើផែនដី បួងសួងទៅឋានលើនោះនឹងបានសម្រេចតាមប្រាថ្នា តើញោមបកស្រាយថាម៉េច? អាត្មា ចង់ដឹងថា ព្រះប្រាថ្នា គឺជា អ្វីដែលយើងប្រាថ្នា តើមានន័យថាម៉េច? ព្រះគ្រឹស្តិ ចង់ទូលថា អ្វីក័ដោយដែលកើតមានលើ ឋានកណ្តាលនេះ គឺជា ផែនការរបស់ខ្លួនយើងផ្ទាល់។ ញោម ស្រី អ្វីក៍ដោយដែល ទេវតា ចារ មក ថាជា វាសនា បែបណា គឺ អាត្មាភាព ត្រូវតែ ដើរតាមនោះដោយគ្មានប្រកែក។ នេះជា វាសនា គ្រាយើងនៅលើ ផែនដី នាឋានកណ្តាលនេះ ទាំងនេះ គឺជា អត្តន័យនៃឃ្លាទាំងនោះ។ អ្វីដែលជា វាសនា បានចែងមក យើងត្រូវតែ ដើរតាម ត្រូវតែ ទទួលយកទាំងអស់។ អ្វីដែលគេ ចារ មក នៅលើថ្ងាសយើង នោះគឺជា វាសនា។ មនុស្ស រាល់រូប សុទ្ធតែមាន ទេវតា ចារ ជាវាសនាមកស្រាប់ៗ។ គោលបំណងនៃការតាំងសមាធិ គឺដើម្បី យើង ដឹងដើរតាម វាសនា តែកុំឲ្យ បាត់បង់ តុល្យភាព ត្រូវតែ ទទួលយក វាសនា ដោយ ញញឹម។ រាល់ថ្ងៃ អាត្មាភាព តែងតែទេសនាអំពី រឿងនេះ ជីវិត មិនអាចផ្លាស់ប្តូរ តែ យើង ត្រូវដែរ ដូរ អាកប្បកិរិយារបស់យើង ។ ជាការល្អដែលយើងសូត្រទន្ទេញរឿងវាសនា តែ បើសូត្ររឿង វាសនា នេះ រាល់ថ្ងៃ ក៍គ្មានន័យអ្វីដែរ។ យើងត្រូវ តែ យល់អំពី វាសនា និង ត្រូវតែរស់នៅ ឲ្យស្របតាមវាសនា នោះទើបជាការសំខាន់។ ព្រះគ្រូ បើអីចឹង តើ បំណងប្រាថ្នារបស់ ព្រះគ្រូ គេ ទទួលយក វាសនា មែនទេ? ពរ ញោម ពិតណាស់។ សូមអរគុណព្រះគ្រូ។

Q & A  No 15 ( 01 minutes, 00 seconds) 
You see this bike.  Father, please tell me why I'm again not present when you came to the meals in the park.  Why you are not there This time I sit in meditation in the hotel.  Then now I'm little you are doing much better.  Than what they were doing there.  But I'm here to see your physical.   Why do you want to repent about it? You should be happy.  I must send you a lot of greetings from my husband.   Thank you.   Thank you.

ព្រះគ្រូ សូមជួយ ទូលប្រាប់ខ្ញុំកូណាផងចុះ ម៉េចបានជា ខ្ញុំកូណាមិនអាចមកជួយព្រះគ្រូបាន នៅពេលព្រះគ្រូ និមន្តទៅឆាន់ ចង្ហាត់នៅ សួនច្បារ។ ម៉េចបានជា ញោមស្រី មិនបានមកអីចឹង? (សម្លេងសើច ) ខ្ញុំកូណាពេលនោះ គឺកំពុងតាំងសមាធិក្នុង សណ្ឋាគារ Hotel អូ អី ចីង ល្អជាងនៅទីនេះឆ្ងាយណាស់ហើយមើលទៅ ហើយបន្ទាប់មកធ្វើអីទៀត? (សម្លេងសើច) តែខ្ញុំកូណាមកទីនេះ ដើម្បី បានជួបព្រះគ្រូដោយផ្ទាល់។ ចុះ ម៉េចបានជា ញោមស្រី ផ្លាស់ប្តូរចិត្តបែបនេះ? ញោមស្រី គួរតែសប្បាយចិត្ត។ ខ្ញុំកូណាសូមផ្ញើរសេចក្តីស្រលាញ់ ស្វាគមន័ព្រះគ្រូ ពី ប្តីខ្ញុំកូណាផង..អរគុណណាស់ ញោមស្រី។

Q & A  No 16 ( 01 minutes, 00 seconds) 
Yes sister  Master In Discourses of Ansan Matt by Great Master, I read that.  And in the chapter about various worshipping ways of worshiping in the world, he was writing about the different yugas.  And the different ways of worshipping.   And I understood what was going on in the Golden Age, how people were going back to the Lord.   Also I understood the Silver Age.   But in the Bronze Age he said that the worship was fourfold.  And I would like to know.  What this means? The worship was fourfold. 

តើញោមស្រីមានសំណួរអ្វីដែរ? ព្រះគ្រូ ក្នុងសៀវភៅធម៍ មួយ និពន្ធដោយព្រះគ្រូធំ ខ្ញុំកូណាអាន ឃើញមាន ជំពូកដែលនិយាយអំពី វិធីគោរពបូជាប្លែកផ្សេងៗគ្នាជាច្រើនក្នុងលោកនេះ ដែល សៀវភៅនោះ​រៀបរាប់អំពី វិធីគោរពបូរជា ពេលវេលា ក្នុង យុគ្គសម័យមាស ប្រាប់អំពី វិធីថាតើមនុស្សជំនាន់នោះ ត្រឡប់ទៅជា ទេវតាវិញបែបណា? ខ្ញុំកូណាក៍ដឹងផងដែរអំពី យុគ្គប្រាក់  តែសម្រាប់ យុក្គសំរឹទ្ធ សៀវភៅនោះ សរសេរថា ការគោរពបូជា ធ្វើឡើង ៤ ដង ខ្ញុំកូណាចង់ដឹងថា ៤ ដងនេះ មានន័យថាម៉េច? ញោមស្រី នោះ មានន័យថា ការគោរពបូជា គឺធ្វើ ៤ ដង ។

Q & A  No 17 ( 01 minutes, 30 seconds) 
 The other question was, did the people in those other ages also need perfect masters to go back to the Lord? Christ says since the creation of this world till the end of the creation.  A comma cannot be changed in the teaching.   A full stop cannot be added.  Nothing can be changed in the tissue.  Every mistake tells the same thing, harping on the same tune.   There's no other way to go back to the father's teaching always have remained the same.  And this will always remain the same.  Every mistake is harping on the same tune.  Every mistake comes with the same spiritual truth to share with us.  No mistake brings any new teaching for us.   Any other shortcut for us? Through the same teaching which they explained to us.  Sometimes they lay emphasis on certain things.   Sometimes they emphasize there are certain things according to our background.  They are where they are.   Approach may be different.   Their way of explaining us may be different with our background, with our intellect.  Intellectual background, But the basic teaching cannot be changed.   It has got to be the same.  Yes, I understand.  

ខ្ញុំកូណាមានសំណួរមួយទៀតថា តើមនុស្សនៅ យុគ្គសម័យផ្សេងៗជាបន្តទៀត នូវតែត្រូវការព្រះគ្រូដែរឬទេ ដើម្បីត្រឡប់ទៅ ឋានទេវតាវិញ ? ព្រោះព្រះគ្រឹស្តិ ទូលថា ព្រះគ្រឹស្តិនូវតែមាន​វត្តមានតាំងពី  កំណើតសត្វលោក រហូតដល់ផុតកំណើតសត្វលោក។  គ្មានអ្វីអាចផ្លាស់ប្តួរធម៍ទេសនាទេ ញោម។ គ្មាន សញ្ញាខ័ណ្ឌណាមួយ ត្រូវបានគេយកមកប្រើដើម្បីបញ្ចប់ឡើយ គ្មានអ្វីផ្លាស់ប្តូរទេក្នុងរឿងនេះ ព្រះបរមគ្រូ នូវតែ ទេសនាដូចៗគ្នា ព្រះបរមគ្រូ នូវតែទេសនាអំពី ព្រះសច្ចៈដូចៗគ្នាដដែល គ្មានទេផ្លូវផ្សេងសម្រាប់ទៅកាន់ឋានទេវតា ការទេសនានូវតែដដែលគ្មានប្រែប្រួល គ្មានព្រះបរមគ្រូណានឹងមកបង្ហាញផ្លូវថ្មីឡើយ អីចឹងតើមានផ្លុវកាត់ទេ?  គ្មានផ្លូវកាត់ទេ ការទេសនាបង្រៀនគឺនូវរក្សាដដែល ជួនកាលអាចមានការផ្លាស់ប្តូររបៀបនៃការទេសនាខ្លះៗ ស្របតាមតម្រូវការ ប្រវត្តិ ស្ថានភាពរបស់ពួកយើងជាសាវគ្គ សំដៅថា ព្រះគ្រូទេសនាតាមស្ថានភាពដែលព្រះគ្រូគង់នៅ របៀបនៃការទេសនាអាចខុសគ្នា ព្រះគ្រូទេសនាខុសៗទំរង់ អាស្រ័យយោងតាមស្ថានការណ៍របស់ សាវគ្គ អាស្រ័យតាម បញ្ញា ពុទ្ធិ តែមូលដ្ឋានគ្រឹះណៃធម្មទេសនាមិនផ្លាស់ប្តូរឡើយ វានៅតែរក្សាសភាពដដែល សូមអរព្រះគុណ គុណម្ចាស់។


Q & A  No 18 ( 05 minutes, 00 seconds) 
Yes, please.  I have a problem in my mind because some people they trust me and I was Muslim.  And we we have many Muslim they believe Allah.  On when we was initiated by the Sufi order, the Sufi the master they tell Allah is not a name of God but is the word whom means God whom means God, God.   Yes that's right.   And I read in the Fatimas books they say Allah and Jehovah.   Jehovah is same with cow.  I mean Niranjan, what's about Muslim people, Million Muslim people who believe Allah and who's followed Muhammad? 

Brother, I don't want to.  Say anything about any particular religion, but I don't believe myself in any religion at all, I believe.  The mistakes, The teacher.  These religions have been created by us, not by those mistakes.  Allah is just the name of God.  You'll give it any name.  One who has got so many names actually has no name at all.  Is the relationship of love and devotion.  For the soul, for the Father.   It can be expressed by any name.  That is not going to change him, whatever he is.  

And negative power is there the mind? Give it any name.  You give it in the Muslim world, you give it an Arabic word, you give it in a Persian word, you give it an English word.  Give it any name.  The fact is, the mind is there.  Which is tied down to this creation which is formed of senses, sensual pleasures.  Which is bringing us back, back and back to this creation.  Voice of God is within everyone.   Give it any name.  It depends upon our languages.  It depends upon the mistake by which name they refer to that creative power.  

The main thing is that creative power refer to it by any name.  We have got to be in touch with that.  Before we can be detached from this creation.  There's no other way to detach ourselves from the creation and go back to the creator.  Every mistake has given the same name.  We have given different cloaks.  To their teachings.  We have arrested them into religions.  Into narrow divisions.  And make other people prejudice against them. 

 They will remove all those cloaks.  All those shells.  From them, then we'll find.  The teaching the same, There's no difference at all.  You refer them with any name with immaterial.  Oh, Muhammad named them, or how Christ named them, or how Nanak named or how any other names them.  The names are different, the things are same.  

But the problem is must they say Allah and Karl is Sam Allah Allah then Unkal uncle Carl, Carl, Niranjan? No.   Who says Alan call you very much.  I've never heard anywhere.  Thank you very much because I've read Quran myself, every word of it very thoroughly.  Another mention thank you have read Hindu literature No no he ever Hindu mistake has said Allah recall.  Thank you very much.   It's just the name of the Lord.  Who refer it to every in my every song I refer to him as the name of God.  I think you may have the opportunity to hear me in my writings.  I use this word as often as Radhaswami, or as Waheguru, or as Ram, or as any other word. 

 To me, they're all same because they refer to the same power.  They refer to the same entity.  Nicknames made no difference.   He is what he is.  Referred to him by any name.  I said whom we have given so many thousands and thousands of names, he has actually has no name at all.  So Swamiji and many mistakes have told him Unami.   Unami means who has no name.  Thank you very much.  So meet here again tomorrow at the same time.

ញោមមានសំណួរអ្វី សូមសួរមកចុះ? ​ខ្ញុំមានបញ្ហានៅក្នុងចិត្ត ដោយសារតែមនុស្សជាច្រើនជឿជាក់ ទុកចិត្តលើខ្ញុកូណា ខ្ញុំកូណាជា មូស្លីម ជនជាតិមូស្លីមជាច្រើន គោរព ព្រះអាឡា Allah កាលណោះ ពេលយើងចូលបួសជាមួយ ព្រះគ្រូ​សូហ្វី  លោកថា ព្រះអាឡា មិនមែនជា ឈ្មោះ ព្រះទេ តែជា ពាក្យមួយ ដែលមានន័យថា ព្រះ ត្រឹមត្រូវណាស់ ញោម។ ខ្ញុំកូណា បានអានសៀវភៅមួយ ដែលគេសរសេរថា  ព្រះអាឡា និង ព្រះ ហូវ៉ា Allah and Jehovah. គេថាព្រះ ហូវ៉ា ដូចគ្នាជាមួយ គោ ដែលគេហៅថា នីរ៉ាន់ហ្សាន់ ចុះតើប្រជាជន មូស្លីមជាច្រើនគេគិតឃើញថាម៉េច? អឺ ជនម៉ូស្លីនច្រើនលាននាក់ គេជឿលើ ព្រះអាឡា តែដើមតាម ព្រះ មូហាម៉េតទៅវិញ..

ញោមប្រុស អាត្មាភាព មិនចង់រំលេចសាសនាណាមួយទេ តែអាត្មាភាព មិនជឿលើសាសនាណាមួយទេ  ព្រះបាទធម្មិកក៍ដោយ ព្រះបរមគ្រូ ក៍ដោយ គឺយើងជាអ្នកបង្កើតឡើង សាសនាទាំងនេះ មិនមែន បង្កើតដោយព្រះបាទធម្មិកទេ​ ព្រះអាឡា គឺគ្រាន់តែជា ឈ្មោះ របស់ ព្រះ ញាតិញោមអាច ដាក់ឈ្មោះ ព្រះថាម៉េចក៍បានដែរ  សព្វថ្ងៃ យើងដាក់ឈ្មោះរាប់សិប ឲ្យទៅ ព្រះ តាមពិត ព្រះគ្មានឈ្មោះអ្វីទាំងអស់ ។ នេះជា ទំនាក់ទំនងរវាង សេចក្តីស្រលាញ់ និងការគោរពបូជា សម្រាប់ព្រលឹង សម្រាប់ទេវតា គឺយើងចង់ហៅឈ្មោះថាម៉េចក៍បាន ទោះជា ដាក់ឈ្មោះថាម៉េច ក៍មិនអាចផ្លាស់ប្តូរ ព្រលឹង និង ទេវតា/ ព្រះនេះដែរ។

ជាកម្លាំងបិសាច នៅទីនេះ គេហៅថា ចិត្ត យើងអាចហៅ ចិត្តថា ឈ្មោះអីក៍បាន ខាង ជនជាតិមូស្លីម ហៅថាម៉េច? ខាង អារ៉ាប់ ហៅថាម៉េច ខាង សមុទ្រ ភឺស្សាន ហៅថាម៉េច? ជាភាសា អគ្លេស ហៅថាម៉េច? គេអាចហៅអ្វីក៍បាន ជាការពិត ចិត្តវាស្ថិតនៅទីនេះ ដែលវាទាញសត្វលោកធ្លាក់ចុះមកខាងក្រោម មានរាងជា វិញ្ញាណ ជាការសប្បាយខាងអារម្មណ៍ ដែលជារួម ចិត្តវាទាញយើងថយក្រោយម្តងហើយ ម្តងទៀត ៗ ។ សម្លេងទេវតា សណ្ឋិតនៅក្នុងខ្លួនយើងគ្រប់ៗគ្នា យើងឲ្យឈ្មោះថាម៉េចក៍បាន គឺ អាស្រ័យលើភាសារបស់យើង គឺ យោងលើព្រះបរមគ្រូហៅឈ្មោះ ដែលឈ្មោះហៅនោះអាស្រ័យ តាម កម្លាំងបង្កើតសត្វលោក។

ចំណុចជាសំខាន់ គឺកម្លាំងបង្កើតសត្វលោក ត្រូវបានគេហៅឈ្មោះជាច្រើន ជាកម្លាំងដែល យើងរាល់គ្នាត្រូវតែ ចូលទៅ បះកៀកឲ្យបាន លុះត្រា យើងមានកម្លាំងទេពនេះសិន ទើបយើងអាច ផ្លាច់ខ្លួនចេ្ពីសត្វលោក គ្មានវិធីថាផ្សេងអាច ផ្តាច់ចេញពី សត្វលោក ត្រឡប់ទៅជា ទេវតាវិញបានឡើយ ព្រះបរមគ្រូ សុទ្ធតែហៅឈ្មោះដូចៗគ្នា តែយើងហៅឈ្មោះខុសៗគ្នា យោងតាមការបង្រៀន ឬគារទេសនារបស់ ព្រះបរមគ្រូ យើងក៍ចាត់ថ្នាក់ព្រះបរមគ្រូថាស្ថិតនៅក្នុងសាសនានេះឬ សាសនានោះ និងចាត់ឲ្យ ហ្វូងមនុស្សគិតប្រឆាំងជាមួយ ពួកគាត់។

ព្រះបរមគ្រូនឹង ដកស្បែកគ្រប់នោះចេញ ពេលយកស្បែកចេញ ពេលយក សំបក​ចេញ អ្វីៗទៅជា ធម្មតាឡើងវិញ ធម៍ទេសនាគឺដូចគ្នា គ្មានអ្វីខុសគ្នាឡើយ ពួកយើងនាំគ្នាដាក់ឈ្មោះ ខ្លះហៅ មូហាម៉េត ខ្លះហៅថា ព្រះគ្រឹស្តិ ខ្លះហៅថា ណាណាក់ ខ្លះហៅបែបផ្សេង ឈ្មោះពិតជាខុសគ្នាមែន តែ ព្រះ ឬទេវតា គឺតែ មួយដូចគ្នា។​

តែបញ្ហាស្ថិតនៅត្រង់ថា ពួកគេិយាយថា ព្រះអាឡា និង ព្រះ កល្ប គឺដូចដូចគ្នា ពួកគេថា អាឡា អាឡា បន្ទាប់មកថា កល្ប កល្ប  ទេ ញោម អាត្មា អត់ដែលឮសូរ អីចឹងទេ  អរគុណណាស់ ព្រះគ្រូ ដោយសារខ្ញុំ អាន គម្ពីរ កូរានច្រើន ខ្ញុំឮរអីចឹង ចុះ ព្រះគ្រូដែលបានអាន គម្ពីរខាង ហិណ្ឌូទេ? ទេ ខាងហិណ្ឌូរ ក៍គ្មានគេ សរសេរបែបហ្នឹងដែរ ។ អុរគុណច្រើនព្រះគ្រូ។  ការឮសូរនោះ វាគ្រាន់តែជា ឈ្មោះរបស់ ព្រះ  ដែលគ្រប់ ចម្រៀងឬ ការសូត្រធម៍ គឺសុទ្ធតែមានឈ្មោះព្រះ  ញោមអាចនឹងស្លាប់ឮពាក្យឈ្មោះព្រះ ឬ ទេវតាក្នុងស្នាដៃអាត្មាភាព ដែលភាគច្រើន អាត្មាប្រើពាក្យថា ព្រះរាដាស្វាមី ឬ ព្រះរាម Ram ឬ ប្រើពាក្យផ្សេងក្រៅពីនេះ ។

សម្រាប់អាត្មា ការហៅឈ្មោះ ព្រះ គឺដូចគ្នា ដោយសារ  ឈ្មោះនោះបញ្ជាក់អំពី កម្លាំងបង្កើតសត្វលោក បញ្ជាក់អំំពី នាម ឈ្មោះហៅក្រៅ Nicknames មិនខុសគ្នាទេ  ព្រះ នៅតែជាព្រះ ឲ្យតែគេហៅថា ព្រះ គឺ ហៅថាម៉េចក៍នៅតែតែជាព្រះ ឬ ទេវតា អាត្មាអាចទូលបានថា ពួកគេយើងផ្តល់ឈ្មោះឲ្យព្រះ រាប់ពាន់ រាប់សែន ព្រះ តែតាមពិតទៅ ព្រះគ្មានឈ្មោះអ្វីទាំងអស់  អីចឹង បានជា ព្រះស្វាមីជី និង ព្រះបរមគ្រូនានា លោកដាក់ឈ្មោះហៅថា អនាមិក Unami ពាក្យថា អនាមិក គឺសំដៅថា គ្មានឈ្មោះហ្នឹងឯង  សូមអរគុណច្រើន ព្រះគ្រូជាអម្ចាស់ ...ដូច្នេះ ដល់ម៉ោងសម្រាក ជួបគ្នាថ្ងៃស្អែក ម៉ោងដដែល កន្លែងដដែល ៕

No comments:

Post a Comment